maandag 31 augustus 2009

wat deed je vrijdag(maandag) tussen 14.00 en 16.oo uur.

Ik was dus vrijdag helemaal vergeten mijn fototoestel mee te nemen naar mijn werk. Nou dan moest het maandag maar dacht ik bij mezelf. Nu moest ik vandaag om 15.30 beginnen tot 23.30. Dit is altijd wel een lekkere dienst. Hij heeft een nadeel. Je moet altijd een collega aflossen op de mammografiekamer. Dit is een van de weinige onderzoeken waar ik nogal een hekel aan heb.
Eigenlijk vind ik alles wel leuk behalve mammografie onderzoeken. De 2e en 3e foto zijn gemaakt in onze systeembeheerkamer. Hier doen we het het beheer van ons röntgen pacs. Het digitale rontgenarchief.
De 4e foto is onze digitale mammografiekamer, waar ik dus helaas nog een paar patiënten moest doen. 'S avonds was het nog aardig druk op de Spoedeisende Hulp.Maar goied we hebben ons er met z'n tweeen weer aardig door heen geslagen.


2 opmerkingen:

  1. Hoi Hans,
    Altijd leuk om via een aantal foto's even bij de buren in de keuken te kijken. Leuk verhaaltje, zeker herkenbaar ;)
    Groet, Arno

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig hebben wij een eenvoudiger keuken ;)

    BeantwoordenVerwijderen